Pages

Tuesday, October 19, 2010

final ohh final

lagi 2 minggu mmg semua student poli agak sibuk ngn final exam. samala ngn aku.hehee..
tp yg penting study tu mau kuat. sebelum2 ni aku sibuk ngn trip p camping kat ulu belum perak..
mmg sempoi ar..sbb aku dpt tengok,kenal,mesra dgn lbh rapat
budak2 kls aku. dari situ baru aku tau semangat 1 kls mmg penting dlm 
jati diri seseorng student..kerjasama yg di pupuk memberi effect yg positif dari segi rohani
dan jasmani.. hilang sat tension kt kepala..
trip kedua aku p langkawi..mmg best ngn letih..aku pon dah lama xp sana lps tamat PLKN dulu.
mmg terubat la sket rindu kt langkawi tu..walopon p balik hari, aku sgt enjoy sbb sekali lg aku 
bersama budak2 kls aku hang out bersama..
trip sudah, camping sudah..matlamat aku la ni and semua student, nak lulus final exam..
xlama final aku..deret 4 hari ja lps tu aku dah grad sem 2 dan bakal jejak sem 3..
harap sem 2 ni memberi aku byk pengajaran, tunjuk ajar, pengalaman and semangat..

2 comments: