Pages

Wednesday, September 22, 2010

salam perkenalan

salam...aku kt sini baru nak berjinak-jinak dlm dunia blog..so,harap korang semua agak berpuas hati ngn info-info kat blog ni...aku join blog ni sbb aku pikir dalam kepala aku ni cam banyak ja benda nak kongsi ngn korang. pasal life aku, aktiviti aku, hostel aku dan xlupa, cinta aku..hehehe.. aku baru beumor 21 tahun. sebelum ni aku ada amek STPM,tp result xcun sgt..terus kerja kt Giant Kulim as staff Department Fruit n Vege. keja kat situ memang best, x banyak rules cuma tension n bebai ja ada hehehee..nak lari dari semua tu, aku aply IPT ni dan alhamdulillah aku berjaya..kat sini aku study tourism management..agak sempoi course ni..bila dah berjauhan ngn famili, time ni la nk belajaq berdikari, buat keputusan sendiri n pandai makan..hehehe

No comments:

Post a Comment